среда, 13. фебруар 2013.

Die kerosinzuschlag




Obećah da će biti koja reč na blogu i o  vazduhoplovstvu i o politici . Pa mora,kako bismo živeli bez toga? Ono što vam je prvo palo na pamet,možete zaboraviti, jer ne bavimo se dnevnom politikom.To ostavljamo članovima Partija.

Smatram da je društveno odgovorni  kapitalizam , majka svih društveno političkih ustrojstava. Retki ga imaju i postižu ali smatarm da je krajnji rezultat vredan rada i truda. Te ga stoga ovde i pojašnjavam.

....Pre neki dan naiđem na tekst koji ukratko objašnjava razliku. Ovom prilikom se zahvaljujem uredništvu sajta preferente i novinaru koji je objavio osnovni tekst g. Álvaro Alcocer, La secreta formula

Ugrubo prevedeno,

Kontrola troškova kojim se postiže veća konkurentnost roba i usluga ( karata ) što u pomenutom slučaju dovodi do značajne prednosti nad konkurencijom, na najbolji način objašnjava odakle Ryanair-u 500 miliona eura godišnjeg profita,

1.Troškovi goriva po prevezenom putniku:
                                             Rayanair      27 EUR
                                             Easy              47 EUR (67% više)
                                             Air Berlin     99 EUR ( 262 % više)

2.Troškovi prihvata i otpreme vazduhoplova i  putnika na aerodromima po prevezenom putniku:
                                            Rayanair       8 EUR  
                                            Easy              18 EUR
                                            Air Berlin     26 EUR

3. Troškovi reklamiranja i prodaje po prevezenom putniku :

                                             Rayanair      2 EUR
                                             Easy              6 EUR
                                             Air Berlin     31 EUR

4.Troškovi radne snage po prevezenom putniku:
                                            Ryanair        5 EUR   
                                            Easy              8 EUR
                                            Air Berlin    14 EUR

Napomena: u stvari samo polovina  potrebne radne snage je zaposlena stalno ( ostali samo kad ima posla i koštaju 16,2 EUR po prevezenom putniku,što još više ukazuje na ekonomičnost poslovanja )

5. Troškovi vlasništva nad flotom vazduhoplova po prevezenom putniku :
                                             Ryanair      6 EUR
                                             Easy            8EUR
                                             Air Berlin   20 EUR

I ko zna šta još što u ovom tekstu nije napisano. Ja bih samo dodao da je  direktan/indirektan  trošak koji Ryanair ima kao posledicu udesa/nesreća/otkaza i svega ostalog što narušava bezbednost vazdušne plovidbe daleko najniži u evropskim okvirima. Verovatno i u svetskim. Matematički govoreći, limes teži nuli.

E toliko o tome kako treba.
Ovako,


fotogarfija preuzeta sa sajta, http://www.online-utility.org/image/gallery_credit.jsp?title=Ryanair

















Нема коментара:

Постави коментар